Uczniowie i Uczennice klas IV-VI naszej szkoły!
Podejmujecie jakieś postanowienia adwentowe? Macie ochotę zmierzyć się z ciekawymi, ale i wymagającymi zadaniami? Jeśli tak, zapraszamy Was serdecznie do udziału w międzyprzedmiotowym projekcie pt.
„Kalendarz adwentowy 2017”. Podczas 3 tygodni pracy (od 4 do 22 grudnia 2017) każdego dnia wykonywać będziecie
zadania z różnych dziedzin wiedzy, rozwijając swoje wiadomości i umiejętności z
czterech przedmiotów: języka polskiego, plastyki, historii i religii.
Zachęcamy do udziału w zabawie – atrakcyjne nagrody czekają! Przed
przystąpieniem do działania zapoznajcie z regulaminem.
REGULAMIN MIĘDZYPRZEDMIOTOWEGO
PROJEKTU
DLA UCZNIÓW KLAS IV-VI
§ 1
Cele Projektu
Głównym celem
projektu jest wykonanie oryginalnego,
estetycznego i kreatywnego kalendarza adwentowego w formie określonej przez
organizatorów.
§ 2
Organizatorzy
1.
Organizatorami projektu są nauczyciele języka
polskiego, plastyki, historii i religii. Za komunikację w ramach projektu
odpowiedzialne są nauczycielki-polonistki.
§ 3
Założenia organizacyjne
1. Projekt rozpoczyna się 4 grudnia (poniedziałek); termin
oddawania prac upływa 5 stycznia (piątek).
2. Każdego dnia rano (przed godziną 08:00) na tablicy ogłoszeń przy pokoju nauczycielskim oraz na drzwiach sal 20 i 30 publikowane będą kolejne zadania do wykonania. Dla uczniów nieobecnych będziemy publikować zadania na szkolnym FB.
3. Uczniowie/uczennice pracują systematycznie, wykonując zadania
każdego dnia; nie ma możliwości otrzymania wykazu zadań z wyprzedzeniem.
4. Prace w ramach projektu wykonywać należy indywidualnie.
§ 4
Projekt
Wymagania „techniczne”: poszczególne zadania zamieszczamy w
skoroszycie (format A4), poszczególne kartki należy zamieszczać w koszulkach
lub je „przedziurkować”. Całość może być też zbindowana. Kartki mogą być
kolorowe lub białe. Strony należy ponumerować. Piszemy odręcznie! Można,
a nawet należy, korzystać z różnych opracowań oraz Internetu, jednak prace
bezwzględnie muszą być samodzielne. Plagiat oznacza dyskwalifikację.
Wybrane elementy pracy można wydrukować (np. stronę tytułową), ale im więcej
wkładu własnego, tym więcej punktów uczestnik może zdobyć.
4.1.Projekt powinien się składać z
następujących części (należy zachować podaną kolejność):
a.
Strona tytułowa (tytuł projektu, pseudonim, rysunki, ozdobniki, zdjęcia itp.).
b. Zaklejona koperta zawierająca dane osobowe ucznia,
klasę oraz pseudonim (identyczny jak na stronie tytułowej).
c.
Spis treści.
d.
Zadanie nr 1.
e.
Zadanie nr 2.
f.
Zadanie nr 3.
g.
Zadanie nr 4.
h.
Zadanie nr 5.
i.
Zadanie nr 6.
j.
Zadanie nr 7.
k.
Zadanie nr 8.
l.
Zadanie nr 9.
m.
Zadanie nr 10.
n.
Zadanie nr 11.
o.
Zadanie nr 12.
p.
Zadanie nr 13.
q. Zadanie nr 14.
r. Zadanie nr 15.
s. Bibliografia – czyli spis źródeł, z których się korzystało podczas pracy nad projektem.
4.2.Co będzie oceniane?
1.
Poziom realizacji poszczególnych zadań.
2.
Zgodność z tematem.
3.
Samodzielność wykonanej pracy.
4. Estetyka.
5. Pomysłowość.
§ 5
Ocena prac projektowych
1.
Prace należy składać do 5 stycznia u nauczycielek języka
polskiego.
2. O wyłonieniu najlepszych prac w ramach projektu
zadecyduje jury powołane przez Organizatorów. W jego skład wejdą: dyrektor
szkoły, nauczyciel-bibliotekarz, nauczyciel świetlicy, nauczyciel plastyki.
3. Osoba sklasyfikowana najwyżej w rankingu prac
projektowych otrzyma – poza nagrodą rzeczową – oceny celujące z: języka
polskiego, plastyki, historii i religii. Nauczyciele organizujący projekt mogą
również indywidualnie wynagrodzić
poszczególnych uczniów ocenami bardzo dobrymi i celującymi.
4. Decyzje Komisji Projektowej są ostateczne.
§ 6
Ogłoszenie wyników
1. Lista laureatów – uczniów, których projekty zostały
sklasyfikowane najwyżej - zostanie ogłoszona 19 stycznia 2018r., zaś nagrody
wręczone na apelu podsumowującym semestr I.
Serdecznie zapraszamy do udziału w tym wyjątkowym projekcie!